A Theory of the Tache in Nineteenth-Century Painting
indgår i Studies in Art Historiography serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 190
- Udgivet:
- 28. juni 2014
- Størrelse:
- 243x167x17 mm.
- Vægt:
- 560 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Theory of the Tache in Nineteenth-Century Painting
Without question, the tache (blot, patch, stain) is a central and recurring motif in nineteenth-century modernist painting. Manet's and the Impressionists' rejection of academic finish produced a surface where the strokes of paint were presented directly, as patches or blots, then indirectly as legible signs. Cezanne, Seurat.
Brugerbedømmelser af A Theory of the Tache in Nineteenth-Century Painting
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Theory of the Tache in Nineteenth-Century Painting findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621