A Teacher's Guide to the Psychology of Learning
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 180
- Udgivet:
- 24. april 1999
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 137x218x12 mm.
- Vægt:
- 227 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Teacher's Guide to the Psychology of Learning
Presents an account of how children learn and of the kinds of knowledge and skills they acquire at school. This title gives practical account of learning, remembering and related processes. It draws upon cognitive psychology to increase our understanding of those kinds of learning that are needed for making progress in the classroom.
Brugerbedømmelser af A Teacher's Guide to the Psychology of Learning
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Teacher's Guide to the Psychology of Learning findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621