A Structural Theory of Social Influence
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 2. november 2006
- Størrelse:
- 227x158x16 mm.
- Vægt:
- 382 g.
- 2-3 uger.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Structural Theory of Social Influence
This book describes how a network of interpersonal influence can operate to form agreeements among persons who occupy different positions in a group or organization. It presents an account of consensus formation that is unique in its integration of work from the fields of social psychology and sociology concerned with group dynamics and social structures.
Brugerbedømmelser af A Structural Theory of Social Influence
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Structural Theory of Social Influence findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621