A Risk-Benefit Perspective on Early Customer Integration
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 244
- Udgivet:
- 20. august 2007
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 155x235x15 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Risk-Benefit Perspective on Early Customer Integration
Customer integration in the early innovation phase, considered the method of choice in theory and practice, has shown unexpected side effects that may even outweigh its recognized advantages. As a result, management needs to be able to assess in advance whether the involvement of customers will add overall value to an innovation project.
Brugerbedømmelser af A Risk-Benefit Perspective on Early Customer Integration
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Risk-Benefit Perspective on Early Customer Integration findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621