A Practical Introduction to Mixed Methods for Business and Management
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 136
- Udgivet:
- 4. december 2018
- Størrelse:
- 170x242x0 mm.
- Vægt:
- 390 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Practical Introduction to Mixed Methods for Business and Management
An introduction to mixed methods research, explaining the types of research questions that mixed methods are best suited to answering and guiding students through using this method successfully in their own research-based dissertation or project.
Brugerbedømmelser af A Practical Introduction to Mixed Methods for Business and Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Practical Introduction to Mixed Methods for Business and Management findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621