A New Era of Consumer Behavior
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 270
- Udgivet:
- 29. marts 2023
- Størrelse:
- 183x23x260 mm.
- Vægt:
- 772 g.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A New Era of Consumer Behavior
The complexities of consumer behavior call for comprehensive and detailed analytical studies. The need for both businesses and academics across the world to understand the behavior of consumers in crisis situations has been clearly illustrated by the Covid pandemic. A New Era of Consumer Behavior - In and Beyond the Pandemic presents research on both theoretical and practical aspects of this topic in three sections: ¿Digital Shifts in Consumer Behavior¿, ¿Digitalization of Consumer Behavior in the Tourism Sector¿ and ¿Consumer Protection and Sustainability¿.
Brugerbedømmelser af A New Era of Consumer Behavior
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A New Era of Consumer Behavior findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621