A Journalism Handbook for Media Entrepreneurs
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 121
- Udgivet:
- 31. januar 2018
- Størrelse:
- 202x153x10 mm.
- Vægt:
- 162 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Journalism Handbook for Media Entrepreneurs
What does it take to become a journalist? How do journalists work, and is it possible to start your very own media outlet from scratch? A Journalism Handbook for Media Entrepreneurs provides a comprehensive guide to aspiring journalists looking to enter this exciting and fast moving industry.
Brugerbedømmelser af A Journalism Handbook for Media Entrepreneurs
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Journalism Handbook for Media Entrepreneurs findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621