A History of Business in Medieval Europe, 1200–1550
indgår i Cambridge Medieval Textbooks serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 28. marts 1999
- Størrelse:
- 155x230x18 mm.
- Vægt:
- 468 g.
- 8-11 hverdage.
- 18. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A History of Business in Medieval Europe, 1200–1550
This book reviews business in medieval western Europe, probing its Roman and Christian heritage to discover the economic and political forces that shaped its organization. Medieval businessmen's remarkable success in coping with devastating plagues, famines, and warfare prepared the way for the economic expansion of the sixteenth century.
Brugerbedømmelser af A History of Business in Medieval Europe, 1200–1550
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A History of Business in Medieval Europe, 1200–1550 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621