A Guide to Designing Curricular Games
- How to "Game" the System
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 349
- Udgivet:
- 6. juli 2018
- Udgave:
- 12017
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 557 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Guide to Designing Curricular Games
This book is a guide to designing curricular games to suit the needs of students. The author emphasizes designing curricular games for problem-solving and warns against designing games that are simply "Alex Trebek (host of Jeopardy) wearing a mask".
Brugerbedømmelser af A Guide to Designing Curricular Games
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Guide to Designing Curricular Games findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621