De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

A General Theory of Competition

- Resources, Competences, Productivity, Economic Growth

Bag om A General Theory of Competition

Shelby Hunt draws on economics, management, marketing and sociology to articulate resource-advantage theory. the author proceeds to illustrate how and why his theory may be used to explain and predict economic phenomena.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761917298
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 28. januar 2000
  • Størrelse:
  • 152x228x18 mm.
  • Vægt:
  • 450 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 3. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af A General Theory of Competition

Shelby Hunt draws on economics, management, marketing and sociology to articulate resource-advantage theory. the author proceeds to illustrate how and why his theory may be used to explain and predict economic phenomena.

Brugerbedømmelser af A General Theory of Competition



Find lignende bøger
Bogen A General Theory of Competition findes i følgende kategorier: