A Cultural History of Reforming Math for All
- The Paradox of Making In/equality
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 136
- Udgivet:
- 10. december 2019
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Cultural History of Reforming Math for All
Building off of a historically conscious understanding of school reform, Diaz makes the case that the language of mathematics, and the symbols through which it is communicated, is not merely about the alleged cultural indifference of mathematical thinking; rather, mathematical teaching relates to historical, cultural, political, and social under
Brugerbedømmelser af A Cultural History of Reforming Math for All
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Cultural History of Reforming Math for All findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621