42 Rules for Using AI in Your Contact Center: An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 134
- Udgivet:
- 21. september 2023
- Størrelse:
- 140x9x216 mm.
- Vægt:
- 163 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af 42 Rules for Using AI in Your Contact Center: An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience
"42 Rules for Using AI in Contact Centers" offers an illuminating exploration of how Artificial Intelligence (AI) can redefine customer experiences, penned by the seasoned industry expert Geoffrey A. Best.
Brugerbedømmelser af 42 Rules for Using AI in Your Contact Center: An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen 42 Rules for Using AI in Your Contact Center: An overview of how artificial intelligence can improve your customer experience findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Produktionsstyring og kvalitetsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Kundeservice
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ejerskab og selskabsformer > Outsourcing
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621