3D Game Engine Architecture
- Engineering Real-Time Applications with Wild Magic
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 752
- Udgivet:
- 17. december 2004
- Størrelse:
- 194x240x40 mm.
- Vægt:
- 1800 g.
- 4-7 hverdage.
- 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af 3D Game Engine Architecture
A guide to the software engineering and programming of 3D engines. It talks about the process and shows how to construct the core elements of 3D systems, including data structures, the math system, and the object system. It explains how to manage data with scene graphs, how to build rendering and camera systems, and how to handle the details.
Brugerbedømmelser af 3D Game Engine Architecture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen 3D Game Engine Architecture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621