3d-Diversifikation Und Unternehmenserfolg
- Die Erfolgswirkung Der Horizontalen, Geografischen Und Vertikalen Diversifikation Deutscher Aktiengesellschaften
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 253
- Udgivet:
- 25. april 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 363 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af 3d-Diversifikation Und Unternehmenserfolg
Der Autor zeigt, dass Strategien der Produktdiversifikation meist mit einem negativen Unternehmenserfolg einhergehen, die geografische Expansion der Unternehmenstätigkeit keinen signifikanten Wettbewerbsvorteil schafft und Outsourcingstrategien vor allem in der Old Economy eine eher negative Erfolgswirkung zu entfalten scheinen.
Brugerbedømmelser af 3d-Diversifikation Und Unternehmenserfolg
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen 3d-Diversifikation Und Unternehmenserfolg findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621