29 spørgsmål
- en moderne retorik til planlægning af kommunikation
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af 29 spørgsmål
29 spørgsmål er skrevet til studerende, projektledere og andre fagfolk, der arbejder med planlægning og praktisk udførelse af enhver form for kommunikation.
Film, radio, tv, internet, artikler, foredrag, plakater, teater og performance er meget forskellige medier, men overvejelserne bag brugen af dem er stort set de samme:
- Hvem er afsender?
- Hvem er målgruppen?
- Hvad er budskabet?
- Hvad skal effekten hos målgruppen være?
- Hvilke juridiske og etiske problemer kan opstå?
- Hvilke fortællemåder skal bruges?
Kan man svare på de 29 spørgsmål i bogen, er man godt på vej til at lave vellykket kommunikation.
Film, radio, tv, internet, artikler, foredrag, plakater, teater og performance er meget forskellige medier, men overvejelserne bag brugen af dem er stort set de samme:
- Hvem er afsender?
- Hvem er målgruppen?
- Hvad er budskabet?
- Hvad skal effekten hos målgruppen være?
- Hvilke juridiske og etiske problemer kan opstå?
- Hvilke fortællemåder skal bruges?
Kan man svare på de 29 spørgsmål i bogen, er man godt på vej til at lave vellykket kommunikation.
Brugerbedømmelser af 29 spørgsmål
-
materialet fremgår som pdf- format og dette fremkommer ikke ved download!!
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen 29 spørgsmål findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621