20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads
indgår i Bibliotheca Universalis serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 592
- Udgivet:
- 4. april 2016
- Udgave:
- Størrelse:
- 157x202x42 mm.
- Vægt:
- 1134 g.
- 4-8 hverdage.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af 20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads
In this illustrated fashion story, 400 fashion advertisements from the Jim Heimann Collection trace not only the changing trends and silhouettes of the 20th century but also the evolution in their marketing, as fashion developed from an exclusive Parisian salon business into today's global mega-industry.
Brugerbedømmelser af 20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen 20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621