20 Designprincipper
- Til brug i grafisk design, multimediedesign, interaktionsdesign, webdesign, usability og visuel kommunikation
indgår i 2. udgave, 1. oplag serien
indgår i 2. udgave, 2. oplag serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 144
- Udgivet:
- 1. juli 2017
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 172x240x10 mm.
- Vægt:
- 369 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af 20 Designprincipper
At designe handler typisk om at formgive og organisere elementer. Om det er design af et logo, et visitkort, en brugergrænseflade til et website eller en applikation, er det afgørende, at brugeren forstår delelementernes betydning og deres indbyrdes relation: Nogle elementer er vigtigere end andre, nogle elementer hører sammen, og andre elementer skal ses i en bestemt rækkefølge. Ved at følge principperne i denne bog bliver designeren i højere grad i stand til at udforme et design, som brugeren intuitivt forstår.Bogen gennemgår 20 designprincipper. Hvert princip bliver forklaret på en side, og herefter er der 2-8 sider med visuelle eksempler og supplerende tekst for det pågældende designprincip. Af designprincipper kan nævnes: Nærhed, ensartethed, genkendelighed, grupper, figurdannelse, kontrast, lukkethed og enkelhed.Bogen henvender sig primært til multimediedesignere og grafiske designere, men den kan anvendes af alle, som beskæftiger sig med visuel kommunikation, usability eller design af brugergrænseflader.
Brugerbedømmelser af 20 Designprincipper
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen 20 Designprincipper findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621