De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om The Theory and Practice of Revenue Management

It unifies the field, drawing from industry sources as well as relevant research from disparate disciplines, as well as documenting industry practices and implementation details. Successful hardcover version published in April 2004.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781402077012
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 713
  • Udgivet:
  • 17. juni 2004
  • Udgave:
  • 714
  • Størrelse:
  • 162x237x46 mm.
  • Vægt:
  • 1324 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 14. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Theory and Practice of Revenue Management

It unifies the field, drawing from industry sources as well as relevant research from disparate disciplines, as well as documenting industry practices and implementation details. Successful hardcover version published in April 2004.

Brugerbedømmelser af The Theory and Practice of Revenue Management



Find lignende bøger
Bogen The Theory and Practice of Revenue Management findes i følgende kategorier: