The Theory and Practice of Revenue Management
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 713
- Udgivet:
- 17. juni 2004
- Udgave:
- 714
- Størrelse:
- 162x237x46 mm.
- Vægt:
- 1324 g.
- 8-11 hverdage.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Theory and Practice of Revenue Management
It unifies the field, drawing from industry sources as well as relevant research from disparate disciplines, as well as documenting industry practices and implementation details. Successful hardcover version published in April 2004.
Brugerbedømmelser af The Theory and Practice of Revenue Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Theory and Practice of Revenue Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621