Strategic Management Tourism Communitihb
indgår i Aspects of Tourism serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 456
- Udgivet:
- 5. november 2004
- Størrelse:
- 156x30x234 mm.
- Vægt:
- 786 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Management Tourism Communitihb
Strategic planning within a community framework is essential for tourism to reach its potential. This book combines the four principal functions of business management and stakeholder analysis to develop a model of collaborative decision making. This model offers a template for communities to understand and make the most of their tourism resources.
Brugerbedømmelser af Strategic Management Tourism Communitihb
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Management Tourism Communitihb findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621