An Introduction to Survey Research, Volume II
- Carrying Out the Survey
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 138
- Udgivet:
- 30. marts 2019
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 226x151x12 mm.
- Vægt:
- 210 g.
- 8-11 hverdage.
- 25. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af An Introduction to Survey Research, Volume II
Focuses on carrying out a survey, including how to formulate survey questions, steps that researchers must use when conducting the survey, and impacts of rapidly changing technology on survey design and execution. The authors conclude with the presentation of results in different formats appropriate to different audiences.
Brugerbedømmelser af An Introduction to Survey Research, Volume II
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen An Introduction to Survey Research, Volume II findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621