Interdependencies in the Discovery and Adoption of Facebook Applications
- An Empirical Investigation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 172
- Udgivet:
- 12. december 2012
- Udgave:
- 2013
- Størrelse:
- 210x148x10 mm.
- Vægt:
- 2554 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Interdependencies in the Discovery and Adoption of Facebook Applications
Philip Mayrhofer compiled individual-level survey data as well as an original panel data set of Facebook applications in order to examine the market for Facebook applications in detail.
Brugerbedømmelser af Interdependencies in the Discovery and Adoption of Facebook Applications
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Interdependencies in the Discovery and Adoption of Facebook Applications findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621