Influence of Culture and Personality on Customer Satisfaction
- An Empirical Analysis across Countries
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 24. februar 2016
- Udgave:
- 12016
- Størrelse:
- 149x211x22 mm.
- Vægt:
- 322 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Influence of Culture and Personality on Customer Satisfaction
Franziska Kruger presents two quantitative cross-cultural studies that examine the generalizability of the Zone of Tolerance and the Confirmation/Disconfirmation-Paradigm across countries.
Brugerbedømmelser af Influence of Culture and Personality on Customer Satisfaction
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Influence of Culture and Personality on Customer Satisfaction findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621