Handbook of Media Branding
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 424
- Udgivet:
- 19. august 2015
- Udgave:
- 15001
- Størrelse:
- 160x29x241 mm.
- Vægt:
- 799 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Media Branding
This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from different viewpoints, disciplines and research traditions, this book offers fresh perspectives and identifies areas of interest for further research. The authors highlight the peculiarities of this field and reveal links and commonalities with other areas of study within communication science. The chapters address different research areas, such as society-, content-, management-, audience- as well as advertising aspects of media brands. This handbook thus brings together contributions from different areas making it a valuable resource for researchers and experts from industry interested in media branding.
Brugerbedømmelser af Handbook of Media Branding
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Media Branding findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Videnskab
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Krop og sind
- Kunst og kultur > Kunst og kultur: generelle emner
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: journalistik
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Lægevidenskab og sygepleje
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621