De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger udgivet af Value Footprint

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Sådan slår du konkurrenterne på kundetilfredshed
    af Mogens Bjerre, Christian Sørensen & Lars Dessau
    238,95 - 458,95 kr.

    At kunder oplever succes er et væsentligt parameter for en virksomheds langsigtede fremgang og overlevelse. Det gælder, uanset hvilken branche der er tale om. Det ved langt de fleste virksomheder, og netop derfor har de fleste virksomheder også et ønske om at opnå høj kundetilfredshed! Men når alt kommer til alt, er det faktisk kun ganske få, der lykkedes med dette. Dem har vi døbt kundeheltene. Spørgsmålet – eller rettere spørgsmålene – er derfor – Hvad gør de? Hvordan gør de? Og hvad kræver det for at blive bedst til kunder? De svar gemmer sig i denne bog i form af en ny model, som understøttes af en masse konkrete eksempler fra kundeheltenes hverdag samt forslag til aktive handlinger, så du, kære læser, kan følge i deres fodspor.---"Selv om vi er med i bogen, er der stadig masser. vi kan lære af de andre. Derfor kommer denne bog ikke til at stå på hylden. når jeg har læst den. Det er en håndbog. jeg kommer til at bruge aktivt sammen med mit lederteam."Peder Madsen, CEO Hotel Koldingfjord

  • af Mogens Bjerre & Torben Ulrich
    386,95 kr.

    Wow, sikke en bog! Sales Governance – fremtidens salgsledelse er en helt ny bog, der vil revolutionere udviklingen af salgsorganisationer og sætte helt nye standarder for ledelse af salget og relationerne til den øvrige organisation.Bogen har været på vej længe – og ”snakken” om, at salget stod foran en nyudvikling, har vi haft længe. Den største europæiske analyse af salgsorganisationers effektivitet og barrierer for dens udvikling gav os det sidste skub til at få skrevet vores drømmebog. Og nu sidder du med den i hånden!Og den handler om ledelse af salget, opad, nedad, til siden og ikke mindst af salget selv. Salg er en forudsætning for enhver virksomheds eksistens og udvikling. Derfor skal salget placere sig centralt i virksomhedens værdiskabelse – og det kan kun ske ved at integrere salget bedre internt og konkretisere kundernes udbytte. Et udbytte, som skal kunne styrke kundernes konkurrencekraft.Vi udfordrer virksomhedernes ledelser på deres måde at tænke vækst, og hvordan de skal drive salget. Sales Governance-tankesættet kommer til at blive et helt nyt tema i virksomhederne, på CBS, i bestyrelsesuddannelserne, i regnskaberne, og hvor organisk vækst og god selskabsledelse er et relevant tema.Sales Governance kan supplere og fylde din værktøjskasse med salgsledelse og -redskaber helt op. Der er rigeligt at tage fat på – og det positive ved de indsatser er, at der er en gevinst.Omfanget af redskaber og modeller er meget omfangsrigt: Infinity-modellen, 3Battlefield Analyzer™, 3Battlefield Strategy™, 4D-tænkning, The Value Calculator, Model for Primary Concerns, Sales Management Model, The Sales Value Formular, The Value Dashboard, Købs- og Salgscentrene, Sales Healthcheck™, Business knowledge, ZMOT, The Value Footprint, Process Value Footprints, Solution Value Footprint og en række af de mere klassiske redskaber nu med et tvist og alt samlet under Sales Governance-tankesættet.Som titlen antyder, så udfordrer vi ledelserne i forhold til strategigrundlaget og deres evne til at udnytte de kapabiliteter, det er muligt at rette mod markedet for at skabe organisk vækst.Salg er strategisk, og det er en intellektuel opgave at håndtere med en dyb forståelse af de forskellige algoritmer, der driver indsatser og kundebearbejdning – og i den forståelse er der også en spejling i forhold til indhentning og bearbejdning af de data, som implementering og arbejdet i sig selv med kundeløsningen afdækker. Her ligger nøglen til både at synliggøre værdiskabelsen og sikre input til fremtidig udvikling af både produkter og services.

  • af Mogens Bjerre & Torben Ulrich
    148,95 kr.

    Wow, sikke en bog! SALES GOVERNANCE – FREMTIDENS SALGSLEDELSE er en helt ny bog, der vil revolutionere udviklingen af salgsorganisationer og sætte helt nye standarder for ledelse af salget og relationerne til den øvrige organisation.Bogen har været på vej længe – og ”snakken” om, at salget stod foran en nyudvikling, har vi haft længe. Den største europæiske analyse af salgsorganisationers effektivitet og barrierer for dens udvikling gav os det sidste skub til at få skrevet vores drømmebog. Og nu sidder du med den i hånden!Og den handler om ledelse af salget, opad, nedad, til siden og ikke mindst af salget selv. Salg er en forudsætning for enhver virksomheds eksistens og udvikling. Derfor skal salget placere sig centralt i virksomhedens værdiskabelse – og det kan kun ske ved at integrere salget bedre internt og konkretisere kundernes udbytte. Et udbytte, som skal kunne styrkekundernes konkurrencekraft.Vi udfordrer virksomhedernes ledelser på deres måde at tænke vækst, og hvordan de skal drive salget. Sales Governance-tankesættet kommer til at blive et helt nyt tema i virksomhederne,på CBS, i bestyrelsesuddannelserne, i regnskaberne, og hvor organisk vækst og god selskabsledelse er et relevant tema.Sales Governance kan supplere og fylde din værktøjskasse med salgsledelse og -redskaber helt op. Der er rigeligt at tage fat på – og det positive ved de indsatser er, at der er en gevinst.Omfanget af redskaber og modeller er meget omfangsrigt: Infinity-modellen, 3Battlefield Analyzer™, 3Battlefield Strategy™, 4D-tænkning, The Value Calculator, Model for Primary Concerns, Sales Management Model, The Sales Value Formular, The Value Dashboard, Købs- og Salgscentrene, Sales Healthcheck™, Business knowledge, ZMOT, The Value Footprint, Process Value Footprints, Solution Value Footprint og en række af de mere klassiske redskaber nu med et tvist og alt samlet under Sales Governance-tankesættet.Som titlen antyder, så udfordrer vi ledelserne i forhold til strategigrundlaget og deres evne til at udnytte de kapabiliteter, det er muligt at rette mod markedet for at skabe organisk vækst.Salg er strategisk, og det er en intellektuel opgave at håndtere med en dyb forståelse af de forskellige algoritmer, der driver indsatser og kundebearbejdning – og i den forståelse er der også en spejling i forhold til indhentning og bearbejdning af de data, som implementering og arbejdet i sig selv med kundeløsningen afdækker. Her ligger nøglen til både at synliggøre værdiskabelsen og sikre input til fremtidig udvikling af både produkter og services.