De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Torben Juul Andersen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Tænk med dine medarbejdere og led med succes
    af Torben Juul Andersen, Kjeld Fredens & Carina Antonia Hallin
    123,95 - 253,95 kr.

    En hjerneforsker og to økonomer diskuterer, hvordan vi kan bruge organisationens samlede netværk af hjerner til at nå vores mål.I disse år forandrer den teknologiske udvikling grundlaget for vores forretning, og vi kan vi ikke længere være sikre på at nå de mål, vi har sat os. Præcis planlægning hører fortiden til.Men hvis vi tænder for det netværk af hjerner, som organisationen råder over, kan vi sætte en kurs og justere den, mens vi bevæger os fremad.Vi skal skabe intelligente organisationer, der er mere omstillingsparate end traditionelle top-downorganisationer. Vi skal trække på organisationens netværk af hjerner, når vi indsamler viden og erfaringer, og når vi træffer beslutninger. Og vi skal skabe kloge organisationer, der kan overleve fremtidens skiftende krav. Bogen er en inspirationsbog, der sætter gang i diskussionen om, hvordan fremtidens organisationer ser ud, og hvordan de skal ledes.

  • af Torben Juul Andersen
    1.108,95 kr.

    The research presented here is developed from analyses of extensive European and North American datasets (1995-2019) spanning periods of economic expansion, recession, and recovery and explores how firms manage in a world with extreme exposures and how their failure and success affect the distribution of financial returns.

  • af Torben Juul Andersen
    1.163,95 kr.

    The global business environment is highly uncertain, fractured by unforeseen events and making decisions that deal with a largely unknown future - organizations must improve their ability to respond. This volume of articles presents a new set of studies that attempt to better understand and address this very need.

  • af Torben Juul Andersen
    178,95 kr.

    The multinational corporation is exposed to many diverse risks and exogenous influences beyond managerial control but also attain new strategic opportunities. The exposures range from price volatilities, changing macroeconomic conditions, and operational disruptions to technological innovations, competitive moves, and socio-political events. Strategic risk management can reduce the adverse effects from these exposures but may also furnish gains from new opportunities. This book relates to the need for effective strategic risk management practices that facilitate the ability to monitor essential exposures and respond appropriately to changing environmental conditions.