De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Stine Hove Marsling

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - mere end lobbyisme og mediehåndtering
    af Anker Brink Lund & Stine Hove Marsling
    314,95 kr.

    Politisk interessevaretagelse kan ikke længere overlades til interesseorganisationer, professionelle lobbyister og andre konsulenter. Sådanne aktiviteter er nu en grundpræmis for al privat og offentlig virksomhed. Enten i form af noget, man selv skal kunne udøve proaktivt, eller som noget, man reaktivt skal kunne forsvare sig imod.Alligevel indgår faget hverken i pensum på jura, økonomi, statskundskab eller journalistik. Denne åbenlyse mangel rådes der bod på i bogen her. Forfatterne, der har mange års erfaring med interessevaretagelse i teori og praksis, præsenterer et forskningsbaseret analyseredskab i form af en diamant baseret på fire nøglebegreber og illustreret med seks aktuelle case-eksempler. Læseren får derved blandt andet belyst:- Hvordan man kan sætte egne særinteresser på dagsordenen, så de fremstår almene og relevante for indflydelsesrige med- og modspillere. - Hvordan man kan bevare konkurrencefordele, sikre bedre rammevilkår og undgå belastende regulering. - Hvordan man kan skabe slagkraftige alliancer uden at blive dolket i ryggen af sine kolleger og andre interne interessenter. - Hvordan man kan undgå at blive trukket rundt i manegen af interessevaretagere, der allerede arbejder efter de retningslinjer, bogen præsenterer.

  • - – Mere end lobbyisme og mediehåndtering
    af Anker Brink Lund & Stine Hove Marsling
    343,95 kr.

    Politisk interessevaretagelse kan ikke længere overlades til interesseorganisationer, professionelle lobbyister og andre konsulenter. Sådanne aktiviteter er nu en grundpræmis for al privat og offentlig virksomhed. Enten i form af noget, man selv skal kunne udøve proaktivt, eller som noget, man reaktivt skal kunne forsvare sig imod.Alligevel indgår faget hverken i pensum på jura, økonomi, statskundskab eller journalistik. Denne åbenlyse mangel rådes der bod på i bogen her. Forfatterne, der har mange års erfaring med interessevaretagelse i teori og praksis, præsenterer et forskningsbaseret analyseredskab i form af en diamant baseret på fire nøglebegreber og illustreret med seks aktuelle case-eksempler. Læseren får derved blandt andet belyst:- Hvordan man kan sætte egne særinteresser på dagsordenen, så de fremstår almene og relevante for indflydelsesrige med- og modspillere.- Hvordan man kan bevare konkurrencefordele, sikre bedre rammevilkår og undgå belastende regulering.- Hvordan man kan skabe slagkraftige alliancer uden at blive dolket i ryggen af sine kolleger og andre interne interessenter.- Hvordan man kan undgå at blive trukket rundt i manegen af interessevaretagere, der allerede arbejder efter de retningslinjer, bogen præsenterer.