Bøger af Pernille Rydén
-
- og få succes med Big Data
359,95 kr. Organisationer fokuserer i stigende grad på, hvordan de kan bruge Big Data strategisk. De investerer milliarder af kroner i denne ny teknologi, men værdien og afkastet viser sig tit at være begrænset. Sådanne udfordringer kan meget vel skyldes ledernes mindset, der begrænser hvordan organisationen bruger Big Data-teknologi til at styrke interaktionen og samspillet med kunder og andre interessenter.Det første skridt på vejen mod at få succes med Big Data er derfor at identificere og udfordre sit ledelsesmæssige mindset. I denne bog identificerer og diskuterer vi fire dominerende ledelsesmæssige mindset, der hver især fører til fire unikke Big Data strategier. Når ledere inden for samme team har forskellige mindset, kan det føre til manglende mental og organisatorisk alignment og problemer med at håndtere disruption. Da mindsets ofte er ubevidste, har vi udviklet en onlinetest, der hjælper dig og dine kolleger med at identificere jeres dominerende mindset. Det vil give jer et det bedste afsæt til at vurdere og beslutte hvad der er jeres optimale strategiske vej til Big Data succes.Omtale"Bogen giver en praktisk og teoretisk indførelse i big data. (…) Bogen har mange eksempler, som understøtter bogens budskaber."5/6 stjerner- anmeldt af Henrik Ørholst, Børsen, 1. februar 2018“Det er næsten provokerende, at sammenhængen mellem lederes mindset og succesfuld innovation kan være så markant. Læs bogen og få rystet rundt på dit eget mindset.”- Camilla Laudrup, leder af DRs public outreach sekretariat
- Bog
- 359,95 kr.
-
293,95 kr. “Mindsets eat Big Data strategy for breakfast!”Billions of dollars are spent investing in Big Data technology, yet the yields on these investments are often unsatisfying. Discover why a successful Big Data strategy and business transformation always starts with the right managerial mindset. We identify four dominant managerial mindsets and show how each one sets the stage for unique use of Big Data technology. If your team’s managerial mindsets are not aligned with the type of demand best suited for your market, then your investment in Big Data technology is likely to be wasted. These managerial mindsets operate at the subconscious level, so we introduce an online mindset test that helps you identify which dominant managerial mindset you have. You cancompare your own mindset with the mindsets of your peers and your organization’s strategic orientation, and if necessary align or transform them to a managerial mindset that ensures optimal use of Big Data technology.
- Bog
- 293,95 kr.
-
- og få succes med Big Data
387,95 kr. Organisationer fokuserer i stigende grad på, hvordan de kan bruge Big Data strategisk. De investerer milliarder af kroner i denne ny teknologi, men værdien og afkastet viser sig tit at være begrænset. Sådanne udfordringer kan meget vel skyldes ledernes mindset, der begrænser hvordan organisationen bruger Big Data-teknologi til at styrke interaktionen og samspillet med kunder og andre interessenter.Det første skridt på vejen mod at få succes med Big Data er derfor at identificere og udfordre sit ledelsesmæssige mindset. I denne bog identificerer og diskuterer vi fire dominerende ledelsesmæssige mindset, der hver især fører til fire unikke Big Data strategier. Når ledere inden for samme team har forskellige mindset, kan det føre til manglende mental og organisatorisk alignment og problemer med at håndtere disruption. Da mindsets ofte er ubevidste, har vi udviklet en onlinetest, der hjælper dig og dine kolleger med at identificere jeres dominerende mindset. Det vil give jer det bedste afsæt til at vurdere og beslutte hvad der er jeres optimale strategiske vej til Big Data succes.“Det er næsten provokerende, at sammenhængen mellem lederes mindset og succesfuld innovation kan være så markant. Læs bogen og få rystet rundt på dit eget mindset.”- Camilla Laudrup, leder af DRs public outreach sekretariat
- E-bog
- 387,95 kr.