De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Per Helge Sørensen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Hvorfor topchefer blander sig for meget og medarbejdere skal blive bedre til at sige nej
    af Per Helge Sørensen
    123,95 - 253,95 kr.

    Efter at have lagt danske teatre og medarbejderseminarer ned med sine populære comedyshows, Djøf med Løgn, er Per Helge Sørensen tilbage med en bog om alle de idiotiske ting, der sker på vores arbejde.For det er, som om vores arbejdsliv har udviklet sig til et absurd teaterstykke, der har premiere hver morgen klokken 9, og som bliver opført med et eneste formål: At forhindre os i at passe vores arbejde.Hvorfor er det blevet sådan? Og er der slet ikke noget, man kan gøre for at begrænse absurditeten?Med sin bog går Per Helge bag kulisserne og forklarer, hvad der i virkeligheden sker, når meningsløse HR-initiativer bliver lanceret på plakater på toiletterne. Når vi samles på værdiseminarer om kerneværdier, som ingen kan huske. Når vi går til uendelige møder uden dagsorden og bliver præsenteret for verdensfjerne varmluftsstrategier, som ikke fører til noget som helst – andet end at vi naturligvis skal omstruktureres igen.Vi bliver lidt bedre til at forstå, hvad der sker. Og hvis vi forstår, hvad der sker, kan vi måske blive bedre til at hjælpe hinanden med at stoppe idiotien.

  • af Per Helge Sørensen
    59,94 kr.

    En søndag aften på et mennesketomt DTU bliver en ph.d.studerende pludselig vidne til et mord på Internettet. På samme tidspunkt kører en amerikansk programmør, der tidligere var ansat i en stor softwarevirksomhed, ud over en skrænt i San Francisco. Det bliver hurtigt klart for den ph.d.studerende, at der er en forbindelse mellem de to hændelser, og at den er uhyggeligt tæt på ham selv. Snart tvinges han til at slippe sin isolerede tilværelse for at komme til bunds i en sag, som viser sig at involvere både den danske og den amerikanske efterretningstjeneste.

  • af Per Helge Sørensen
    49,94 kr.

    En reklamepige med behov for ideer til kundens brandingplatform. En kontorchef på jagt efter en sag til sin handlekraftige minister. En journalistpraktikant med tre uger til at skaffe sig en dagbladsforside.Alle står de på spring for at udnytte historien, da en ung konsulent i frustration over job og parforhold en sen aften forvilder sig et museklik for langt ud i internettets gråzoner.”… en fermt komponeret roman …  rammer ikke bare plet som spændingsroman og samtidsfabel, men også som højaktuel kommentar til den måde, hvorpå enkeltpersoner pludselig bliver centrum i nyhedsindustriens kværn.”-Politiken