De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Michael Bregendahl

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Morten Haase, Michael Bregendahl, René Mortensen & mfl.
    746,95 kr.

    Med Marketing B & A1 får du en grundbog med den teori og de modeller, du har brug for i din undervisning i afsætning. Bogen rummer materiale målrettet mod B-niveau, som er identisk med første del af A-niveau. Strukturen følger den nye læreplan.Udgivelsen er en appetitlig og veloplagt introduktion til afsætning. Materialet er gennemrevideret med mange nye billeder samt aktuelle og praksisnære eksempler, som er integreret i den teoretiske gennemgang. Desuden er materialet opdateret med den nyeste teori.Materialet sælges også i iBogen Marketing, hvor du desuden finder opgaver, videoer og interaktiviteter.

  • af Morten Haase, Michael Bregendahl, René Mortensen & mfl.
    773,95 kr.

  • af Morten Haase, Michael Bregendahl & Jan Madsen
    758,95 kr.

    Om markedskommunikationens funktion i og påvirkning af samfundet. Med gennemgang af basale kommunikationsmodeller, og om planlægning af reklamekampagner fra idé til færdigt produkt

  • af Morten Haase, Michael Bregendahl, René Mortensen & mfl.
    485,95 kr.

    Marketing A2 - en grundbog til afsætning følger fagets kernestofområder og ligger så tæt som muligt op ad undervisningsvejledningens værktøjskasse.De enkelte kapitler er tænkt som moduler, så stoffet kan gennemgås i den rækkefølge, som den enkelte lærer finder hensigtsmæssig – alt efter studieretning og ud fra elevernes forudsætninger og interesser.Selve kapitlerne er korte og præcise, så der kan arbejdes med sammenhænge mellem de enkelte stofområder, og så eleverne får overblik over de overordnededele.Alle begreber, teorier og modeller forklares på en pædagogisk måde, ligesom der er praktiske eksempler fra danske og internationale virksomheder. Centrale begreber er fremhævet med fed skrift, så det er hurtigt at få overblik over fagets terminologi.Vær opmærksom på, at kapitlerne er fortløbende nummereret til A-niveau, og at A-niveauet starter med kapitel 9, da bogen bygger videre på B-niveauet. Endvidere er der huller i kapitelnummereringen for A-niveau. Fx gennemgåes Pris til B-niveau i kapitel 18, mens A-niveau bygges ovenpå i kapitel 19 Pris i internationalt perspektiv – som altså kun findes i Marketing A2.Marketing A2 - en grundbog til afsætning er en fortsættelse af Marketing - grundforløb og Marketing B & A1. I Marketing A2 findes stoffet til A-niveau, og materialet fra alle tre bøger indgår i iBogen Marketing, som også rummer opgaver og cases.