De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Mia Post-Lundgaard

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Finn Rolighed Andersen
    478,95 kr.

    Denne lærebog er p.t. udsolgt. 4. udgave er under udarbejdelse og udkommer primo juni 2011. 3. UDGAVEN FÅS SOM E-BOG. International markedsføring 3. udgave er specielt udarbejdet til undervisning i markedsføring på KVU-niveau. Lærebogsmaterialet er i overensstemmelse med studieordning og fagplan for faget international handel ved uddannelsen Markedsføringsøkonom og dækker pensum for samtlige 3 semestre. Bogen er desuden særdeles velegnet ved følgende KVU-er: Finansøkonom, Serviceøkonom og Multimediedesigner. Lærebogsmaterialet er også særdeles velegnet ved undervisning ved Akademiuddannelserne.

  • af Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, mfl.
    184,95 kr.

    International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet. Cases og opgaver til International markedsføring, 6. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner. Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20.Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget. Juni 2019Forfatterne

  • - Perspektiver på centrale udfordringer og muligheder
    af Claus Lassen, Jan Halberg Madsen, Michael Fast, mfl.
    356,95 kr.

    Bogen beskriver og analyserer turisme som industri og som et felt. Et felt hvor mange forskellige forhold indgår, hvor udfordringerne og mulighederne skal forstås og håndteres, og hvor kompleksitet og modsætninger er store.Bogen diskuterer centrale forhold i turismeindustrien og gennemgår, hvad turisme er i sin brede og dybde, og hvordan du kan forstå de essentielle diskussioner og begreber i turismens komplekse felt. Det gør den i forskellige tematiserede kapitler, som er skrevet af praktikere og forskere indenfor turisme; alle personer med forskellige baggrunde og positioner. Kapitlerne i bogen diskuterer derfor forskellige forhold inden for turisme, så du gennem de mange empiriske undersøgelser, cases, diskussioner af koncepter og teori får viden bredt indenfor feltet turisme.Udover bogen, er der adgang til en online database som indeholder praktiske og tidssvarende cases til kapitlerne, samt konkrete værktøjer.