De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Mette Højen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Når tale er guld
    af Mette Højen
    228,95 - 318,95 kr.

    I klassisk økonomi afhænger dit udbytte af din investering. Investeringen kan du se i kroner og ører og udbyttet ligeså. Erhvervsfolk har stort fokus på vækst, men de overser og udnytter ofte ikke det potentielt stærkeste aktiv, de har til rådighed: deres tid og tale. Med stor præcision og glimt i øjet sætter Mette Højen i denne bog fingeren på erhvervslivets retoriske uvaner og viser, hvordan ledere og virksomheder med få retoriske greb og fokuseret træning kan få meget mere ud af deres taler, møder og præsentationer. Med en stærk forståelse for erhvervslivets særlige spilleregler, en musikalsk baggrund og evnen til at udfordre erhvervsfolk på deres (manglende) taleevner har Mette Højen derfor skabt en ny retorisk disciplin: Erhvervsretorik. Højens mission er at bringe dyderne fra den klassiske retorik og sensibiliteten og disciplinen fra musikkens verden ind i erhvervslivets konferencesale og mødelokaler.

  • - How to Turn Your Words into Gold
    af Mette Højen
    348,95 kr.

    "So… eh… before I start, I would like to say a little about myself and a little about why I have chosen this theme…" "BY ALL MEANS NO! You have already started! Actually, you have jumped the gun and that is just as foolish as a musician starting to play his instrument in the wings or on his way onto the stage. There is only one start and that has to be distinct." Mette Højen does not beat about the bush when she with immaculate precision, and a twinkle in her eye points out the rhetorical bad habits of corporate life. In a simple and informal style, she shows us how you stand to gain more from your speeches, meetings and presentations by making a few rhetorical adjustments. It is plain speaking with one clear objective: maximizing the return on your allotted speaking time – or put differently maximizing your rhetorical ROI.

  • af Mette Højen
    195,95 kr.

    I klassisk økonomi afhænger dit udbytte af din investering. Investeringen kan du se i kroner og ører og udbyttet ligeså. Erhvervsfolk har stort fokus på vækst, men de overser og udnytter ofte ikke det potentielt stærkeste aktiv, de har til rådighed: deres tid og tale.Med stor præcision og glimt i øjet sætter Mette Højen i denne bog fingeren på erhvervslivets retoriske uvaner og viser, hvordan ledere og virksomheder med få retoriske greb og fokuseret træning kan få meget mere ud af deres taler, møder og præsentationer.Med en stærk forståelse for erhvervslivets særlige spilleregler, en musikalsk baggrund og evnen til at udfordre erhvervsfolk på deres (manglende) taleevner har Mette Højen derfor skabt en ny retorisk disciplin: Erhvervsretorik.Højens mission er at bringe dyderne fra den klassiske retorik og sensibiliteten og disciplinen fra musikkens verden ind i erhvervslivets konferencesale og mødelokaler.Mette Højen (f. 1987) er cand.mag. i retorik fra Københavns Universitet, trompetist og ejer af konsulent- og rådgivningsfirmaet Erhvervsretorik. Hun træner topledere og hele koncerner i at komponere og levere velklingende præsentationer og møder, der engagerer, vinder kunder, skaber vækst – og giver store sorte tal på bundlinjen.

  • af Mette Højen
    221,95 kr.

    "So… eh… before I start, I would like to say a little about myself and a little about why I have chosen this theme…""BY ALL MEANS NO! You have already started! Actually, you have jumped the gun and that is just as foolish as a musician starting to play his instrument in the wings or on his way onto the stage. There is only one start and that has to be distinct."Mette Højen does not beat about the bush when she with immaculate precision, and a twinkle in her eye points out the rhetorical bad habits of corporate life. In a simple and informal style, she shows us how you stand to gain more from your speeches, meetings and presentations by making a few rhetorical adjustments.It is plain speaking with one clear objective: maximizing the return on your allotted speaking time – or put differently maximizing your rhetorical ROI.