Bøger af Lisbeth Thorlacius
-
- Den journalistiske fødekæde i Danmark før og nu
253,95 kr. Der er kontrollerede tal for læsere, seere og lyttere, der er årsregnskaber. Men en dækkende opgørelse over indholdet i medierne er ikke lavet siden 1999. Også dengang var det under anførsel af Anker Brink Lund. Internet og gratisaviser har siden da skabt nye vilkår for den journalistiske fødekæde, så hvordan ser det ud i dag? Hvordan bliver nyheder til, og hvem låner fra hvem med og uden citat?
- E-bog
- 253,95 kr.
-
- Kommunikations- og kampagneplanlægning
538,95 kr. Tilrettelæggelse af information er målrettet studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation, og fokuserer på teorier og fremgangsmåder, der er fælles for al strategisk kommunikation, uanset om det drejer sig om helhedskommunikation, integreret kommunikation, virksomhedskommunikation, markedskommunikation, reklame, information, intern eller ekstern, kommerciel eller ikke-kommerciel, privat eller offentlig kommunikation. Den lægger betydelig vægt på den praktiske anvendelse af teorier og principper.Bogen hjælper dig med at navigere gennem de mange faser og beslutninger, der er involveret i kommunikationsarbejdet. Bogen er målrettet studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation.Gennem mange år har bogen stået som en klassiker på kommunikations- og medieuddannelserne, og den har haft en markant indflydelse på kommunikationsbranchen i Danmark. Denne 5. udgave løfter arven og fastholder den grundlæggende tankegang og tilgang fra tidligere udgaver, men justerer og tilpasser begrebsapparatet til de ændrede vilkår inden for strategisk kommunikation.
- Bog
- 538,95 kr.