De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Linda Ahrenkiel

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Linda Ahrenkiel & Martin Worm-Leonhard
    148,95 kr.

    Denne bog er familiens nye lege- og aktivitetsbog, som står på ryggen af Sigurd Barretts nye fyrtårnsprojekt Sigurd fortæller om naturvidenskab. Bogen er propfyldt med sjove og lærerige lege, aktiviteter og opgaver, som alle kan lave derhjemme, og som gør os klogere på den verden, vi lever i.Leg og mål og vej, udforsk stof og kræft er, eksperimenter og bliv klogere på alt det, som omgiver os.Bogen er skrevet af naturfagsdidaktiker Linda Ahrenkiel og Martin Worm-Leonhard, og den er rigt illustreret med både fotos og Eivind-Hansens vidunderlige informative og sjove tegninger.

  • af Dorthe Carlsen, Roland Hachmann, Peter Holmboe, mfl.
    298,95 kr.

    Denne bog giver nogle bud på, hvordan et visionært og åbent samarbejde mellem pædagogisk professionelle, der fokuserer på elevers læring og undersøgelser af praksis, kan være med til at fremme en fælles fagdidaktisk viden. En fagdidaktisk viden er kendetegnet ved evnen til at kunne formidle fagligt indhold på en måde, der er tilpasset en bestemt gruppe elevers forståelse. Den udgør en væsentlig del af lærerens samlede professionelle kompetence. Da lærerens fagdidaktiske viden kan have en tendens til at være overvejende personlig og privat, fordi den primært aktiveres i klasseundervisningen, ligger der en udfordring i, hvordan den i højere grad kan deles med andre i skolen og dermed omformes til en kollektiv ekspertise

  • af Dorthe Carlsen, Roland Hachmann, Andy Hargreaves, mfl.
    511,95 kr.

    Denne bog giver nogle bud på, hvordan et visionært og åbent samarbejde mellem pædagogisk professionelle, der fokuserer på elevers læring og undersøgelser af praksis, kan være med til at fremme en fælles fagdidaktisk viden. En fagdidaktisk viden er kendetegnet ved evnen til at kunne formidle fagligt indhold på en måde, der er tilpasset en bestemt gruppe elevers forståelse. Den udgør en væsentlig del af lærerens samlede professionelle kompetence. Da lærerens fagdidaktiske viden kan have en tendens til at være overvejende personlig og privat, fordi den primært aktiveres i klasseundervisningen, ligger der en udfordring i, hvordan den i højere grad kan deles med andre i skolen og dermed omformes til en kollektiv ekspertise.