Bøger af Klaus Lund
-
- 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler
228,95 kr. KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer Experience Management, Net Promoter Score, Service Design, Zero Moment of Truth og mange andre af tidens aktuelle begreber og værktøjer. Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING – 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden. Bogens 24 inspirationsartikler er inddelt i 5 dele:Del 1: Det ”nye” i Customer Experience ManagementDel 2: KundeorienteringstrendsDel 3: Kundefokuseret ledelse – det rette mindsetDel 4: Net Promoter Score, business casen og ambitionsniveauet for kundetilfredshedDel 5: Implementering af en kundeorienteret kultur.Bogen er skrevet af adm. direktør Klaus Lund, Klaus Lund & Partnere, som har mere end 25 års erfaring med arbejdet i at skabe mere kundeorienterede virksomheder. Klaus Lund har tidligere udgivet otte managementbøger inden for kundeorientering bl.a. ”Introduktion til Service Management”, ”Total Quality Management”, ”CRM – Implementering af kundeorienteret ledelse” og ”Business Excellence”.
- E-bog
- 228,95 kr.