De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Jens Stochholm Normand

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Mikkel Simonsen, Christian Balmer Hansen & Jens Stochholm Normand
    238,95 kr.

    Lean har sat sit tydelige præg i danske organisationer igennem de seneste år og har skabt markante resultater. Formålet er at udvikle og udbrede en løbende forbedringskultur, hvor det at forbedre sig bliver en naturlig del af hverdagen for både ledere og medarbejdere. I denne KTV-bog præsenteres du for fem dyder, som har stor betydning for at udvikle en organisation, som vedvarende leverer værdi for sine kunder, medarbejdere og ejere. Med denne bog i baghånden, vil du som leder føle dig bedre rustet til at arbejde med lean i din organisation, uanset om du står foran, er i gang, eller har arbejdet med lean i flere år. 'Den gode leanleder' er skrevet til ledere på alle niveauer i alle typer virksomheder og organisationer inden for service og administration, som vil arbejde med lean. Den henvender sig til såvel offentlige virksomheder, departementer og styrelser som til finansielle virksomheder, administrative funktioner som økonomi, HR- og ordrekontorer etc. i industrivirksomheder osv. Ved inddragelse af inputs og erfaringer fra arbejdet med lean hos 14 ledere fra både offentlige og private virksomheder er bogen solidt forankret i praksis.

  • af Mikkel Simonsen, Christian Balmer Hansen & Jens Stochholm Normand
    95,95 kr.

    Lean har gået sin sejrsgang i danske servicevirksomheder de sidste fem år og har skabt markante forbedringer. Men vi ser også store udfordringer med at fastholde resultaterne på den lange bane.Nøglen til at skabe løbende forbedringer med lean er ledelsesadfærden. Denne bog giver et sæt konkrete anvisninger til, hvad du som leder i en servicevirksomhed kan gøre for at understøtte den nye forbedringskultur. Anvisningerne har form af fem dyder, som kan hjælpe ledere og organisationer med at komme videre med lean-modningsprocessen.Ledelsen har ansvaret for langsigtede forandringer, og det er derfor vores mål, at denne bog skal få ledere til at stille sig selv spørgsmålet: Hvad kan JEG gøre anderledes? Det er jo nemlig sådan, at hvis man vil opnå noget nyt og anderledes, må man også gøre noget andet end det sædvanlige. Ellers får man blot mere af det samme, og i en verden præget af en voldsom forandringstakt kan det nemt betyde "mindre af det samme". Ledere kan ikke forvente vedvarende forandringer i deres organisationer uden, at de også selv forandrer adfærd.Det hænger tæt sammen med en transformation af ledelsesrollen i service og administration, som vil ske i de kommende år. I fremtiden vil lederen gå fra at være den faglige champion, der selv skaber resultaterne, til at være den dygtige mentor, som understøtter og hjælper medarbejdere til at skabe endnu bedre resultater. Den udvikling er nødvendig for at klare sig i fremtidens konkurrence, hvor globaliseringen også vil presse service og administration. Det vil stille krav om løbende forbedringer i et omfang, der ikke er set tidligere, og her kan lean være en effektiv løftestang.