De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Jens Refshøj

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Jens Refshøj
    231,95 kr.

    ReStrategy - du er kun 5 spørgsmål fra din nye strategiIkke alle ledere og virksomhedsejere har lyst eller tid til at sætte sig ind i klassiske strategiske teorier. De vil bare have strategiske værktøjer, der virker. Nu og her. I netop deres virksomhed. I lige præcis deres situation. Det er svært at finde. Derfor denne bog.ReStrategy er en enkel og effektiv strategiproces, der (re)konfigurerer din virksomheds strategi. Jens Refshøj guider dig fra overordnede ambitioner og mål til fokusstrategier og videre til konkrete handlingsplaner, der sikrer, at I opfylder ambitionerne og når målene. Så I kan sætte nye.ReStrategy er skrevet til virksomhedsejere, leder og ledergrupper i eksisterende virksomheder, som har brug for en overskuelig og effektiv strategiproces. Bogen er også relevant læsning for strategikonsulenter og MBA-studerende."ReStrategy giver dig alt det, du skal bruge til at rebooste din virksomhed. Nemt og overskueligt, lige til at gå til. Strategi er ikke farligt eller komplekst - ikke med ReStrategy."- Direktør Louise Byg Kongsholm, pej gruppen"Bogen inspirerer til at kaste sig over strategi arbejdet! Den røde tråd i bogen er netop det tilgængelige og anvisningen af helt konkrete og forståelige modeller og værktøjer, der umiddelbart kan overføres, suppleres og anvendes i egen virksomhed."- Adm. Direktør Ole Gade, Kongskilde Industries"ReStrategy gør strategiudvikling til en opdagelsesrejse for enhver leder. Den hører til på enhver strategimedarbejders boghylde – det er sandsynligvis den mest brugbare bog om strategi, du nogensinde har læst."- Costas Markides, professor i strategisk ledelse, London Business School"Bogen har mange gode værktøjer og metoder, der er nemme at gå til for ledere i alle brancher og virksomhedstyper." (5 stjerner)-Ulla Bechsgaard, Jyllands-PostenDenne e-bog er udgivet i fixed layout. Læs mere på www.lrdigital.dk/guide/

  • af Jens Refshøj
    398,95 kr.

    Succes behøver ikke at handle om at bekæmpe sine konkurrenter på de sædavnlige måder eller opfinde en ny branche. For langt de fleste virksomheder kan det bedre betale sig at udvikle nye spilleregler i det marked, hvor de allerede befinder sig.Rule Breaking Strategy handler om, hvordan din virksomhed ved at udfordre, og måske tilmed bryde, de uskrevne love i din branche kan erobre en ny og bedre plads i markedet. For virksomheder som Zipcar, Skype, Triumph, Ryanair og Louis Nielsen er det lykkedes. De så ideen i at vende tingene på hovedet og gøre noget fuldstændig uventet. Med hver deres vindende strategi gjorde de oprør mod de uskrevne regler, der kendetegnede deres branche og fik vendt markedet til deres fordel.Målet med denne bog er at inspirere til anderledes strategi- og forretningsudvikling. Gennem henvisninger til teori og ved beskrivelser af virksomheder, der aktivt har brudt med reglerne og skabt en ny regelbrydende forretningsstrategi, fortæller forfatterne, hvordan en virksomhed kan få en ny og meget bedre position på et trængt marked. Jens Refshøj og Anja Sondrup beskriver endvidere helt konkret, hvordan en rule breaking-proces kan forløbe ligesom de giver anvisninger på værktøjer til den proces.

  • af Mogens Bjerre, Torben Ulrich & Jens Refshøj
    185,95 kr.

    Bogen viser, hvordan virksomhederne med key account management kan løfte salget op på et højere niveau internt i organisationen. Resultatet bliver mere tilfredse og loyale kunder, bedre indtjening og simpelthen bedre virksomheder.Forfatterne har skrevet en bog om key account management ud fra kærlighed til salget. Salget er forudsætningen for, at virksomheden kan eksistere, og derfor skal vi lære at behandle det med en dyb respekt og forståelse. Bogen fokuserer på kunden og på det strategiske salg - løsningssalget. At have fokus på kunden og det strategiske salg betyder, at man som leverandør er med til at forbedre sin kundes konkurrenceevne. Bogen rummer også opskriften på, hvordan man i en givet virksomhed kan udvikle et salgscenter, der kan matche kundens købscenter.Bogen binder teori og praksis sammen, idet den bygger på nyere forskning og erfaringer fra en række virksomheder, hvor key account management søges udviklet til det højest mulige niveau. Grundtanken er, at kunderne er nøglen til udviklingen af virksomhedens konkurrencekraft.

  • af Mogens Bjerre, Torben Ulrich & Jens Refshøj
    120,95 kr.

    Markedssituationen kræver, at sælgerne er godt forberedte, når de møder kunderne. Den øgede grad af professionalisme gælder både ved det første møde med den potentielle kunde, og når det handler om perspektivet og det langsigtede samarbejde.Sælgeren vil i bogen blive udfordret og inspireret med en lang række værktøjer, anbefalinger og metoder, der vil anspore salget til ny og ekstra kraft. Et af nøglebudskaberne fra tre af de mest erfarne eksperter i Danmark, når det gælder salg, er, at sælgerne i stadig stigende grad skal sætte fokus på kundens udbytte - gennem en langt dybere forståelse af kundens forretningsmæssige situation. Således opbygges og understøttes de langvarige relationer, der kan løfte en kunde til en key account - en nøglekunde.Key Account Manager giver en lang række redskaber til, hvordan salgsafdelingen, salgsteamet og den enkelte sælger både praktisk og mentalt forbereder sit samarbejde med de prioriterede kunder. Bogen giver et godt overblik over de udfordringer fremtidens "tunge sælger", key account manageren, står over for, og en række bud på, hvordan salg og samarbejde kan løftes til nye højder!