De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Iver Gaarsted

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Iver Gaarsted
    363,95 kr.

    Kulturforandring i organisationer - Værdibaseret ledelse 3.0 beskriver en ny form for værdibaseret ledelsestankegang, kaldet Værdibaseret ledelse 3.0 - Organismebaseret ledelse.Som omdrejningspunkt for teorien om fremtidens ledelsesform præsenteres den unikke CGO-organisationsmodel (Cirkulær Gravitation Organisme), der medtager omverdenen og gentænker organisationen som en organisme. CGO-modellen sætter fokus på organisationens eksistensberettigelse (mission) og de fælles synlige mål (vision), som alle arbejder hen imod. Vigtigst af alt er, at organisationen sammen skaber en kulturvision og et værdigrundlag, der sikrer en adfærd, som kan understøtte organisationens mission, vision og mål.Kulturforandring i organisationer - Værdibaseret ledelse 3.0 sammenbinder på opsigtsvækkende innovativ vis ønsket om kulturforandring og værdierne i en organisation med strategien for virksomheden. Værdier skal bruges i praksis og begynde at leve i organisationen, mere end blot at være del af organisationens strategiske grundlag. Bogen giver konkrete anvisninger på, hvordan virksomheder kan indføre kultur og værdier med succes i organisationen, og indeholder desuden en række praktiske hjælpeværktøjer til gavn for alle, der arbejder med forandringer.Kulturforandring i organisationer - Værdibaseret ledelse 3.0 er skrevet af konsulent Iver Gaarsted på baggrund af hans mangeårige praksis som leder, konsulent, organisationsudvikler og underviser.Bogen henvender sig til alle de virksomheder, som ønsker at skabe en værdibaseret ledelse.

  • - Værdibaseret ledelse 3.0
    af Iver Gaarsted
    425,95 kr.

    Kulturforandring i organisationer - Værdibaseret ledelse 3.0 beskriver en ny form for værdibaseret ledelsestankegang, kaldet Værdibaseret ledelse 3.0 - Organismebaseret ledelse.Kulturforandring i organisationer - Værdibaseret ledelse 3.0 sammenbinder på opsigtsvækkende innovativ vis ønsket om kulturforandring og værdierne i en organisation med strategien for virksomheden. Værdier skal bruges i praksis og begynde at leve i organisationen, mere end blot at være del af organisationens strategiske grundlag. Bogen giver konkrete anvisninger på, hvordan virksomheder kan indføre kultur og værdier med succes i organisationen, og indeholder desuden en række praktiske hjælpeværktøjer til gavn for alle, der arbejder med forandringer.