De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Helle Frederiksen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Helle Frederiksen
    1.381,95 kr.

  • - Min kamp for at nå verdenstoppen i triatlon
    af Helle Frederiksen
    139,95 - 298,95 kr.

    Helle Frederiksen var i mange år én af verdens bedste kvindelige triatleter med VM-guld, OL-deltagelse og mange andre store internationale sejre på cvet, inden hun stoppede som professionel i sommeren 2019.I JAGTEN PÅ SEJR går hun tæt på livet elitesportskvinde og fortæller ærligt og indsigtsfuldt om en karriere med kolossale op- og nedture på grund af styrt og skader. Det er en fortælling om ikke at stikke af og give op, når tingene ikke går, som man vil, og i stedet for stå ansigt-til-ansigt med problemerne - og blive en bedre udgave af sig selv på grund af netop det.JAGTEN PÅ SEJR er til alle dem, der gerne vil have indsigt i triatleternes verden med svømning, cykling og løb, men det er også en inspirerende bog til alle, der arbejder med at skulle præstere igen og igen.

  • - Viden og design i nye medier
    af Jørgen Bang, Bo Fibiger, Sisse Siggaard Jensen, mfl.
    198,95 kr.

    Det digitale nærvær handler om Computer-medieret kommunikation (CMC - via intranet, internet, "allesteds-nærværende computing" mm. ), der er grundlaget for det informations- og videnssamfund, der for alvor begynder at tage form i disse år, som har forandret den måde, vi udsender og søger information, kommunikerer med hinanden både privat og i organisationer, samarbejder, underviser og tilegner os viden. Denne bog går tæt på tre udvalgte områder inden for den computer-medierede kommunikation:Videndeling i formelle og uformelle organisationer Netbaseret samarbejde og læring Design af produkter til computermedieret kommunikation. Bogen består af tretten artikler skrevet specielt til denne udgivelse af danske og udenlandske forskere. De giver et billede af en række helt aktuelle problemfelter og forskningsområder inden for CMC. Bogen henvender sig især til studerende som arbejder med it, medier og kommunikation, men den er relevant for alle, som interesserer sig for nye medier.