De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Heidi Bruun Petersen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - – for de finansielle uddannelser
    af Søren Lund Norre & Heidi Bruun Petersen
    312,95 kr.

    KOMMUNIKATION OG PRÆSENTATIONSTEKNIK er et centralt områdeFOR DE FINANSIELLE UDDANNELSER, og som færdiguddannet er detvigtigt at vide, hvordan man kommunikerer og præsenterer overfor bestemte personer eller grupper og i bestemte situationer – bådeinternt eller eksternt. Bogen giver derfor et indblik i de grundlæggendeteorier og teknikker, der tilsammen gør læseren i stand til atkommunikere tydeligt og levere velstrukturerede præsentationermed gennemslagskraft til sin målgruppe.Bogen er skrevet med særligt henblik på studerende på de finansielleuddannelser og har derfor mange konkrete og praksisnæreeksempler fra denne sektor. Bogen rummer tre dele:DEL 1 • KOMMUNIKATION: om klassisk kommunikationsteori i finansieltperspektivDEL 2 • PRÆSENTATION: om planlægningen af kommunikation samtafsender og modtagerDEL 3 • TEKNIK: om visualisering, storytelling, formidling af tal samtskriftlig og digital kommunikation.SØREN LUND NORRE er uddannet cand.merc.(jur.) og underviser påCopenhagen Business Academy. Han har tidligere været ansat i denfinansielle sektor og blandt andet været funktionsdirektør i JyskeBank Private Banking. Han har desuden en diplomuddannelse iledelse samt en master i professionel kommunikation.HEIDI BRUUN PETERSEN er uddannet cand.merc. i organisation og strategiog underviser på University College Nordjylland. Hun har væretansat i både den finansielle og offentlige sektor, hvor hun blandt andethar arbejdet professionelt med kommunikation. Hun er oprindeligtuddannet som først finansøkonom og senere -bachelor.

  • af Sørren Lund Norre & Heidi Bruun Petersen
    298,95 kr.

    KOMMUNIKATION OG PRÆSENTATIONSTEKNIK er et centralt område FOR DE FINANSIELLE UDDANNELSER, og som færdiguddannet er det vigtigt at vide, hvordan man kommunikerer og præsenterer over for bestemte personer eller grupper og i bestemte situationer – både internt eller eksternt. Bogen giver derfor et indblik i de grundlæg­gende teorier og teknikker, der tilsammen gør læseren i stand til at kommunikere tydeligt og levere velstrukturerede præsentationer med gennemslagskraft til sin målgruppe.Bogen er skrevet med særligt henblik på studerende på de finan­sielle uddannelser og har derfor mange konkrete og praksisnære eksempler fra denne sektor. Bogen rummer tre dele:- DEL 1 – KOMMUNIKATION: om klassisk kommunikationsteori i finan­sielt perspektiv- DEL 2 – PRÆSENTATION: om planlægningen af kommunikation samt afsender og modtager- DEL 3 – TEKNIK: om visualisering, storytelling, formidling af tal samt skriftlig og digital kommunikation.Søren Lund Norre er uddannet cand.merc.(jur.) og underviser på Copenhagen Business Academy. Han har tidligere været ansat i den finansielle sektor og blandt andet været funktionsdirektør i Jyske Bank Private Banking. Han har desuden en diplomuddannelse i ledelse samt en master i professionel kommunikation.Heidi Bruun Petersen er uddannet cand.merc. i organisation og stra­tegi og underviser på University College Nordjylland. Hun har været ansat i både den finansielle og offentlige sektor, hvor hun blandt an­det har arbejdet professionelt med kommunikation. Hun er oprinde­ligt uddannet som først finansøkonom og senere -bachelor.