Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 14. april 2020
- Størrelse:
- 235x155x12 mm.
- Vægt:
- 340 g.
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets
This book will enable readers to gain a clear insight into how the luxury goods market operates and amongst other things, focuses on: recent internet and social media strategies adopted by luxury companies and their brands; how luxury companies manage their communication and distribu
Brugerbedømmelser af Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621