Bøger i Writings from the Center for Narratological Studies, University of Southern Denmark serien i rækkefølge
-
- Corporate Storytelling som kommunikationsredskab
138,95 - 158,95 kr. Artiklerne i denne bog sætter fortællingen i fokus: Hvad er storytelling? Hvad er en fortælling? Hvordan anvendes storytelling helt konkret? Og hvad vil det sige at anvende storytelling som et ledelsesredskab?Fortællingen er til stede overalt i den daglige samtale mellem mennesker. Derfor er det af afgørende betydning, hvordan den bliver brugt som redskab i virksomhedernes og organisationernes kommunikation. Bogen er redigeret af ph.d. Marianne Wolff Lundholt, der er kommunikationsrådgiver på Danfoss og specialist i ledelseskommunikation.Bogens bidrag er derudover skrevet af Cindie Maagaard, Sanne Frandsen, Birgitte Norlyk, Trine Susanne Johansen og Flemming Smedegaard.
-
- Reader Assumptions and Author Intentions in Narrative Discourses
223,95 kr. This volume brings together narrative theory, fictionality theory andspeech act theory to address such questions of expectations andintentionality in relation to narrative and fiction.
- Bog
- 223,95 kr.