Bøger i KRABAT Letlæst serien
-
63,95 - 198,95 kr. Jeg har holdt Vejle ud i et år.Nu vil jeg have mit liv tilbage. Alma hader Vejle og sit liv. Næsten lige så meget som hun hader sin papsøster, Kat. Men Alma har en plan.Hun vil have et nyt liv.På efter-skolen Højly. På Højly møder hun Johan med de grønne øjne. Hun får nye venner.Og måske kan hun få hovedrollen i skolens musical? Almas plan ser ud til at virke.Hun er så færdig med Kat og Vejle. Problemet er bare, at Kat ikke er færdig med Alma. Letlæsning for unge Lix 12
-
63,95 - 165,95 kr. Den populære Lucas er forelsket i Atlas. Men findes Atlas IRL, eller er hun fake på SoMe? Der er ikke lang tid til deres første møde. Klub 54, byens diskotek, er levende og musikken spiller højt. Men hvem kan Lucas stole på? Letlæsning for unge Lix 14
-
59,95 - 198,95 kr. Jon drejer ind bag en mur. De har ikke opdaget ham. Han holder sin riffel parat. Hvis bare han kan finde den sidste. Han klatrer op ad en stige. Oppe på taget lægger han sig fladt ned. Han maver sig hen til kanten. Dér! I en smal gyde får han øje på ham. Det er de andres scout. Yes! Nu har han hele deres trio: en scout, en baiter og en sniper.Jon og Khalil er vilde med at spille Trio Unite. En dag starter en ny pige i deres klasse. Iryna er flygtet fra sit hjemland. Hun elsker også at game. Men er skydespil en god idé, når man kommer fra et land i krig? Letlæsning for unge Lix 12
-
59,95 - 258,95 kr. ”Hold dog op, du har alt, Sia. Du har en sød familie. Venner.” Lasses stemme knækker.”Du aner ikke en skid om min familie!” hvæser Sia.Lasse er misundelig på Sias almindelige liv.Hendes almindelige familie.Hendes almindelige hjerne.Men Sias liv er slet ikke så almindeligt, som Lasse tror.Letlæsning for ungeLix 14
-
59,95 - 258,95 kr. Ude på gaden er der stille og mørkt.Kun en gammel lygtepæl oplyser vores ansigter.”Slip mig,” brøler Noah, da jeg tager hans hånd.”Noah!” Jeg prøver at holde fast i ham.Han skubber mig væk og løfter hånden …Ida er kæreste med den populære Noah.Han ser drøn godt ud, og Ida er smask-forelsket.Ida er meget heldig. Det ved hun godt.Alligevel er det ikke alt ved Noah, der er perfekt.Faktisk langt fra.Til en fest går alt galt.Letlæsning for ungeLix 15