Bøger i InGame serien i rækkefølge
-
253,95 kr. Jan Kjær og Emil Blichfeldt har lavet en actionfyldt humoristisk bogserie InGame på i alt tre bøger til børn i alderen 9 - 12 år.I den første bog "Dragon Dale" bliver et bekendtskab til et rigtigt venskab, da Vibe og Markus hjælper hinanden i online spillet - og senere også i virkligheden. Ondskaben kender ingen grænser, og vennerne skal stole på hinanden for at overkomme den, og samtidig få deres egen verden tilbage.Hverdag og fantasy bliver til en fantstisk fortælling, hvor venskab og tillid er nøgleord.Tør du læse om Dragon Dale?
- Bog
- 253,95 kr.
-
138,95 kr. Vibe er træt af skolen. Hun bliver mobbet, og derfor gamer hun … måske lidt for meget. Men i spillet DragonDale kan hun flygte til en verden, hvor hun bestemmer.En verden, hvor hun, helt uden at vide det, har kæmpet side om side med Markus fra klassen. Vibe har aldrig talt med ham, men det ændrer sig, da de pludselig står over for en fjende, de ikke kan flygte fra. Kun sammen har de en chance for at overvinde ondskaben – både i spillet og i den virkelige verden.DragonDale er en selvstændig bog i serien IN-GAME – hvor hver bog vender verden på hovedet, både den, du kender fra virkeligheden, og den fra spillet.
-
138,95 - 165,95 kr. Trolden Fjært rakte en funklende Panzer-shotgun frem mod Anton, der straks greb ud efter den. Men Fjært trak shotgunen tilbage. ”2.000 credits,” sagde den griske, lille rotte. ”Det er 200 kroner. Det har jeg ikke,” skreg Anton, mens røgen steg op fra skudhullerne i hans rygpanser. ”Gi’ mig den nu. Du får pengene senere ...”Anton og hans venner bliver udvalgt til at redde spillet KILL ZONE, som er ved at blive ødelagt indefra af Den Gale Ninja. Ninjaen er den vildeste dræber, og kun spillere med det sejeste gear kan gå op imod ham. Der er bare ét problem: Gear koster penge, og dem har Anton ingen af. Hvordan skal Anton skaffe upgrades? Og hvem er venner, og hvem er fjender? For alt er ikke, som det ser ud til i KILL ZONE.KILL ZONE er en selvstændig bog i serien IN-GAME – hvor hver bog vender verden på hovedet, både den, du kender fra virkeligheden, og den fra spillet.