Activating the Tools of Social Media for Innovative Collaboration in the Enterprise
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 26
- Udgivet:
- 20. december 2013
- Udgave:
- 2014
- Størrelse:
- 150x237x10 mm.
- Vægt:
- 88 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Activating the Tools of Social Media for Innovative Collaboration in the Enterprise
The use of social media tools in the enterprise is expanding rapidly and yet, firms are still unclear about the overall value of this activity and how best to facilitate useful outcomes.
Brugerbedømmelser af Activating the Tools of Social Media for Innovative Collaboration in the Enterprise
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Activating the Tools of Social Media for Innovative Collaboration in the Enterprise findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621