Wertesystem-Segmentierung Im Automobilmarketing
indgår i Gabler Edition Wissenschaft serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 233
- Udgivet:
- 27. april 2000
- Udgave:
- 2000
- Størrelse:
- 216x140x13 mm.
- Vægt:
- 295 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Wertesystem-Segmentierung Im Automobilmarketing
Im Rahmen einer empirischen Untersuchung im Automobilbereich zeigt der Autor, dass Systeme abstrakter Werte das Kaufverhalten beeinflussen und sich vor allem über intermediäre kognitive Konstrukte wie bereichsspezifische Werte, Nutzenerwartungen und Einstellungen auswirken.
Brugerbedømmelser af Wertesystem-Segmentierung Im Automobilmarketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Wertesystem-Segmentierung Im Automobilmarketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621