The Seven Principles of Digital Business Strategy
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 158
- Udgivet:
- 30. september 2017
- Størrelse:
- 228x151x14 mm.
- Vægt:
- 252 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Seven Principles of Digital Business Strategy
Introduces senior managers to simple concepts on how to make data driven decisions and predict their likelihood of success online before they embark on the journey. The content will help the reader better understand and overcome current obstacles and will serve as a roadmap for opportunity-focused thought and action.
Brugerbedømmelser af The Seven Principles of Digital Business Strategy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Seven Principles of Digital Business Strategy findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621