The Economics and Financing of Media Companies
- Second Edition
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 286
- Udgivet:
- 24. maj 2011
- Størrelse:
- 159x236x19 mm.
- Vægt:
- 510 g.
- 2-3 uger.
- 23. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Economics and Financing of Media Companies
Using contemporary examples from American and global media companies, this book contains a wealth of information, including useful charts and tables, important for both those who work in and study media industries. It goes beyond simplistic explanations to show how various internal and external forces direct and constrain decisions in media firms.
Brugerbedømmelser af The Economics and Financing of Media Companies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Economics and Financing of Media Companies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621