The Best of Guerrilla Marketing--Guerrilla Marketing Remix
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 464
- Udgivet:
- 28. juli 2011
- Størrelse:
- 162x227x33 mm.
- Vægt:
- 708 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Best of Guerrilla Marketing--Guerrilla Marketing Remix
Guerrilla Marketing has always been about helping the little guy market effectively and succeeded against big-budget competitors. In the hyper-connected and hyper-competitive digital age, Guerrilla Marketing proves to be an essential key ingredient to help achieve business success. This title intends to deliver the best of Guerrilla Marketing.
Brugerbedømmelser af The Best of Guerrilla Marketing--Guerrilla Marketing Remix
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Best of Guerrilla Marketing--Guerrilla Marketing Remix findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621