De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Testimonial Advertising in the American Marketplace

- Emulation, Identity, Community

Bag om Testimonial Advertising in the American Marketplace

This collection brings together essays that explore the history and practices of testimonial marketing in the United States from the mid-nineteenth century to the present day.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230615601
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 18. december 2009
  • Størrelse:
  • 140x216x17 mm.
  • Vægt:
  • 376 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Testimonial Advertising in the American Marketplace

This collection brings together essays that explore the history and practices of testimonial marketing in the United States from the mid-nineteenth century to the present day.

Brugerbedømmelser af Testimonial Advertising in the American Marketplace



Find lignende bøger
Bogen Testimonial Advertising in the American Marketplace findes i følgende kategorier: