Strategisches Denken ist für eine erfolgreiche Werbekampagne von zentraler Bedeutung. Dieses Buch vermittelt Kreativen, einen klaren Auftrag zu formulieren. Strukturiert nach den 11 wesentlichen Elementen eines klassischen Briefings bietet es eine universelle Vorlage für konkrete Projekte und zeigt
mit Beispielen aktueller und klassischer Kampagnen auch, wie diese Grundprinzipien online adaptiert werden.
Strategic Thinking for Advertising Creatives
- 11 Essential Steps to Creativity
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 7. oktober 2013
- Størrelse:
- 246x173x17 mm.
- Vægt:
- 638 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Thinking for Advertising Creatives
Brugerbedømmelser af Strategic Thinking for Advertising Creatives
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Thinking for Advertising Creatives findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621